9 Haziran 2010 Çarşamba

Demet'e Gönderme...

Günaydın ekimden bozma bir haziran sabahından merhaba sizlere... Bugün Demet'e gönderme yapmak istedim. Bizlerin gözleri önünde yaşayan sizler duruşunuzla , oturmanızla , yemenizle , içmenizle takdir görüyor önem kazanıyorsunuz... malesef ki bunlar çok önemli... yaptığınız işlerden söylediğiniz parçalardan çok daha önemli şeyler bunlar... bunlar sizi sanatçı yapan şeyler... Dün twitterda hiç tahmin etmediğim bir cevap aldım Demet hanımdan... Beklemediğim bir cevaptı... Şasırdım....
Demet Hanım sevdiğim bir sanatçı Duruşu hali tavrı hoşuma gitmiştir hep diğerlerinden farklı ve daha doğal gelmiştir. '' A.q gitti Fendi çanta'' demesini bile yadırgamamış hatta işte Demet bu demiştim... Son albumundeki Allahın Emri'ni söylemesine bayılmıştım...
Fakat hiç kimse kalkıpta ismi lazım olmayan TBMM'ne sırf sansasyon yaratılsın diye Türbanlı bir bayanı göğsünü gere gere sokmaya çalışan belli taşları yerinden oynatmaya çalışan biri için tanıdığım en hanımefendi kişi diyemez... belkide bunları söylemeye hakkım yok herkes istediğine istediği payeyi vermekte özgürdür.... ama benim hayata bakışıma benim duruşuma ters bir davranış bu ....
gereklimiydi bunları yazmam evet benim için gerekliydi....
mesela Yonca Evcimik benim için müziğe süper şeyler katmış biri ... duruşu , konuşması , yaptığı işler ortadadır... sansasyonla, onla bunla değil salt müzikle senelerdir ayakta durmayı başarmış gerçek bir sanatçıdır..... ya da sanat emekçisidir... müziğin özellikle Türkçe pop müziğin müzik olduğu 90'larda çıkmış çok buyuk işlere imza atmıştır... Keşke o dönem şarkılarını coverlasa tekrar tekrar dinlesek...
İşte kimileri Türkiyeyi kökten sarsacak temellerini oynatacak işler yaparken hanımefendi payesi alırken kimileride sadece müziği ile bir yerlere geliyorlar......
O yüzden sorarım hanımefendilik kaç Fendi çanta eder ;)
Ya da Yonca gibi bir ses kıyas kabul eder mi... Bence etmez ....
Anlayana hadi şimdilik bu kadar ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder