8 Haziran 2010 Salı

Peties

essek sıpası kedim :)) bundan 3 sene önce ummadığım bir anda geldi girdi hayatıma :)) o gun bugundur herşeyi paylaşır olduk ben onun kaprislerine dayanırken o da beni toplama görevini üstlendi :) suan klinikte kendi koltugunda horultular cıkarta cıkarta uyuyor :)) umarsız bir kedi :)) öyle herşeyi kafasına taksın sorun cıkartsın yok :)) yeter ki keyfi yerinde olsun mama kabı bosalmasın :) gezsin gelsin kedilere sataşşın onları sıraya soksun bir iki kargaya kafa tutsun :)) yediklerimizi koklasın ama bi turlu hosuna gitmesin :)) bazen korkuyorum basına bişey gelecek diye sonra bunun basına bişey gelmez diyorum bu cinlikle hiç bişey olmaz :))
bazen niye kedi diye düşünüyorum... köpekler daha cana yakın daha çıkarsız seviyorlar... ama neden kedi... belkide peties kedileri sevmemin asıl nedeni... farklı bir canlı kafası nasıl calısıyor ne düşünüyor bazen çözemiyorum... kendi dünyasını yaratmış onun içerisinde bizlere yer veren , bizleri bir şekilde kabullenmiş bir kedi :))
aslında peties hakkında anlatılacak milyon tane sey var ama aklım you ' da... azıcık daha iyilşetimi diye merak ediyorum... şimdi You kim diye sorarsanız hayatta kendimden daha fazla düşündüğüm ve kimseyi sevmediğim kadar çok sevdiğim bitanecik Aşkım benim :))
Youmun hikayesini biraz merak edeceksiniz... öyle hemen bir anda herşeyi herkesi anlatmak ortaya dökmek yok ;) ama sunu bilin şimdilik ben onu çokkkkkkk seviyorum o herşeyim benim :))
Bir de Can var en sarısınlardan şimdi Ankarada bakalım gelsin artık İstanbula özledim... onunla ilgili bilgilerde gelecek meraklanın...
Ve burada yer bulacak begüm ve togay bir de aksikedi var :)) ve hayatımda yeri olan diğerleri.... hepsinden zaman zaman sizlere bahsedeceğim yeri geldiği zaman :))
Şimdilik para kazanma zamanı hastalarım beni bekler .... gelirim yine hepinize ıslak olmayan bir gün diliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder