8 Haziran 2010 Salı

Fonda Sertab....


Sertabı ilk kez Sezen Aksunun bostancı gösteri merkezindeki dinledim tanıdım... inanılmaz bir ses demiştim o zaman... sene 90'lardı türkçe Pop Müziğin müzik olduğu yıllardı... o zamanlar ilk sevdaların yaşandığı.. ilk hayal kırıklıklarının tadıldığı.. ilk heyecanların duyulmaya başladığı dönemlerdi... kasetlerin alınıp alınış sırasına göre özenle yerleştirildiği dönemlerdi o dönemler... güzel günlerdi...Aşkları , kinleri , umutları , umutsuzlukları ile geçen günlerdi... Bu yağmurlu havada yapılacak en güzel sey bol bol sigara kahve tüketip üzerinde youtube'da gezinmekti.... ve Sertab rengarenk albumunu söyle bir geçmiştim bir kaç gün önce ama bugün Aşkım sayesinde bir daha bakayım dedim ne oluyor... ve sırayla sarkıları tekrar tekrar dinledim... Fonda Sertab öyle çok şey var ki içimde.....gözlerim uzaklara dalıp gidiyor şimdi... konuşmadığımız her ne varsa seninle bir damla göz yaşı gözlerimde.... eski Sertab tadında.... bir dönem Demir Demirkanla birlikte olmaya basladığı anda kendini buldu demiştim... Arkasından Eurovision günleri geldi... birincilik... ne sevinmiştimm... ve şimdi büyüdüğümü anlıyorum... olgunlaştığımı... hayatımda epey çok şey biriktirdiğimi... beni ben yapan şeyleri.... ilk gün umutlarımı... yaşanmışlıklarımı hatırlıyorumm...Fonda Sertab..... hayatımı temize çektiğim gün geliyor aklıma 22 aralık 2009 günü geliyor... gözlerimin önüne.... herşeye kapılarımı kapatacağım yaşanmaya başlayan gün.... Nerden nasıl çıktın karşıma bilmem ama iyi ki girmisim nete o gün diyorum... Şimdi iki kişilik bir hayatım varsa onun yarısı benim sağ bileğimde ... :) bazen hayatı evreni kainatı durdurabilecekmişim gibi geliyor... Hergün onla uyanıyorum.... onla uyuyorum.... ben sende tüm aşklarımı temize çekmişim demiş Murathan Mungan bende You ile hayatı, aşkları , her saniyeyi tam manası ile tadına vara vara yaşamaya başladım... ''Bu adam delimi '' derseniz bilmem belkide deliyimdir kim bilir.... Bildiğim tek şey hayatı kendimi ruhumu dibine kadar yaşamaya başladığım... o yüzden belkide Fonda Sertab 90'larda ki gibi söylediği zaman vazgeçemiyorum onu dinlemekten... veee şimdi izninizle son sigaramı gözlerim kapalı Sertabla içeceğim.... ben buralardayım dayanamam gelirim yine birşeyler karalamaya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder