8 Haziran 2010 Salı


Dışarda deli gibi yağmur yağıyor bizimki ise uyumaya devam ediyor birden kafasını kaldırıyor ve camdan bakmaya başlıyor...
sanki gök delinmiş gibi sadece gürültü olsun diye televizyon açık... haberturk ...
sıkıldım mı evet hemde cok klinikte mahsul kaldım dısarıda cıkamıyorum .... çok çalışmak lazım sıfırdan hayat kurmaya başladım su sıralar onun için umarsızca harcamalara bir son verilmeli...
dışarda ki yağmuru görmeniz lazım sanki gökyüzünde ki bütün su zerreleri yeryüzüne inmek için yarış halinde...
Pc acık bi yandan twitter a bakınıyorum bi yandan facebookta pet society oynuyorum.... dısarda gidilecek bir suru hasta var ama burda tıkılı kaldım ...
bir yandan sertab dinliorum evet evet güzel olmuş gayet keyifli olmuş sevdim... eskilere benzio eski sertab tadında...
ve sıkıldım .... ben kahve sigaraya kacarrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder