7 Eylül 2010 Salı

ehh hersey okunuyormus bu da okunsun :))

son dönemlerde yasadıklarıma baktıgım zaman kendime kızmadan edemiyorum.... bazı insanlar vardır ki kendisini yukseltmek icin yanına birilerini alır onlarla arkadaslıklar ve dostluklar kurarlar bazılarıda benim yaptıgım gibi arkadas seciminde yanlıslar yaparlar... allahtan sadece arkadas seciminde yanlıslar yapıorum... guclu ve sağlam adam gibi adam olan dostlarım var.... farkındaysanız son dönemde yasadıgım olayların hiçbirisinin icine benim dostum dediğim insanlar girmediler ve sadece uzaktan izlemekle yetindiler yorum dahi yapmadılar cunku onların yapacak daha önemli işleri vardı ;)
bayanlar baylar blogumun okunuyor olması beni cok sevindir di tabii yorumlarda yapmakta herkes özgür dilediğini söyleyebilir.... önüne cıkmayacagım insanlar acaba kücücük dogru düzgün takipcisi bile olmayan bir blogtan acaba neden korkarlar anlamam :) ya da hani benle ilgilenmeyen tipler neden hala benim blogumu okur bundan rahatsız olur bunuda anlamıs değilim.... kendi isimleri kendi cisimleri olmayan seylerden neden korkarlar acaba korktukları gerceklermidir :) yoksa insanların görmesinden korktukları gercek yüzlerimidir :))
bazı işler malesef ki oturarak yapılmıyor her zaman armut pişip ağıza düşmüyor :) böyle yapacak işleri ilgilenecek konuları olmayanlar kalkıp bunları takip edebiliyorlar ama etsinler demet söylemiş zaten altın camura düşerse değeri kaybolur mu diyee :))
benim alnım acık yüzüm ak kimseden çekinecegim birseyim yok eleştirilere herzaman ve her koşulda açıgım zaten ... başkalarının bir korkusu bir stresi bir yarası varsada bunu ben bilemem :))
başta kendim olmak üzere herkesi zaten vicdanları ile basbasa bırakıp allaha havale etmiştim :)))

olaylara sadece gülmekle yetiniyorum.... umarım herkes kendine yeni mesgaleler bulurlar :)) yapmakta oldugum ve yapacagım milyon tane işim var....
burası bana ait olan bir sayfa istediğim şekilde istediğimi yazmakta özgürüm.... birileri bundan alınacak rahatsız olacak diye bir endişem bir korkum ve cekingenliğim yok :))
problemlerimi halletmem gereken insanlarla zaten hallettim ve onlarla zaten görüsüyorum geri kalan ayrıntılar zaten hayatımdan silindi gitti :))) bundan sonra asla hayatıma dahil olamazlar zaten olmamıslardı da :))

en güzel günler en güzel yarınlar sizlerin olması dileğiyle hepinizi kocaman kocaman öpüyorum ve kendi işlerime odaklanıyorum.....

beni izlemeye devam edin :)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder