25 Eylül 2010 Cumartesi

güne merhaba ve o'na

Eylül bitiyor zorlukları yorgunlukları ile bir yaz daha geçirdik hayatımızdan neler yaşadık nelere güldük nelere üzüldük anlamadan geçirdik..... bir baktık sonbahar gelmiş... sonbahar güzel mevsimdir aslında insanın içinde yenilenme isteği başlar.... yazın genişliğinden rehavetlerinden arınma dönemidir sonbahar....
Zamanlar gelir zamanlar geçer , hayatlar gelir hayatlar geçer , mutluluklar gelir mutluluklar geçer , acılar gelir acılar geçer , yaşam bu değilmidir... zaten gelişler ve gidişler... gelditlerden ibaret değilmidir hayat....
Hepimizin milyon tane isteği yok mu... hepimiz mutlu olmak istemiyormuyuz... istediklerimiz olsun istemiyormuyuz.... ama yaşam bu değil mi ? hangimizin istediği şey dörtdörtlük oluyor... hangimiz gerçekten mutlu olabiliyoruz.... bunun için uğraşıyoruz ama olmayınca olmuyor.... asılı kalıyoruz kendimizi arafta hissediyoruz o saniyede o anda kalıyoruz ama zaman akıp geçiyor...
Beklemelimiyiz ? orda o saniyede asılı kalmalımıyız ? bilmem bilemedim... aslında içimizden ne geliyorsa onu yapmalıyız.... nasıl istiyorsak ona göre yaşamalıyız... kimseyi ipotek altında tutmamalıyız... kimsenin hayatına kambur olmamalıyız.... amaç mutlu olmak değil mi ? o zaman neden hayatımızı erteliyoruz ki... neden duruyoruz ki...
Yürümeliyiz artık konuşmadan içimizden geldiği gibi istediğimiz yöne savrulmalıyız ama zamanı boşa harcamamalıyız... giden zamanın yerine yenisini koyamıyoruz... zaman akıp geçiyor ve bir bakmışız geride kalmısız...
Hayatta yaptığımız hiçbirşey hata değildir.. hepsi deneyimdir önemli olan o deneyimlerden yüzümüzün akıyla çıkabilmektir...
3 şubat 1978 tarihinden beri burdayım bir şekilde kendi çapımda dünyaya yön veriyorum... doğrularımı yaşamaya çalışıyorum... inatcıyım... agresifim... bazen saflıklarım var... bazen çok sabit fikirli olabiliyorum... ama ben benim benden malesef ki bir tane daha yok... belki en mükemmeli en iyiyi yapamıyorum ama yinede iyi şeyler ortaya koyabiliyorum... bu da beni mutlu etmeye yetiyor...
Yaşammışlıklarıma baktığım zaman mutlu oluyorum... çünkü ben ahmetim :)
Ömrümden koca bir yaz geldi geçti... çok büyük umutlar koydum kendime... çok büyük sevgiler verdim... çok büyük acılar yaşattım çok büyük acılar yaşadım... kızdığımda oldu sinirlendiğimde oldu... bagıra bagıra ağladım da ... ama hepsi yaşanması gereken seylerdi ve dibine kadar dolu dolu yaşadım ve yaşatmaya çalıştım.... belki başarılı oldum belki olamadım... ama anladım ki dökme suyla değirmenler dönmüyor ya da don kişot olmanın bir manası yok... benden olsa olsa küçük prens olur :))
Artık susma hakkımı kullanmak istiyorum.... söyleyeceklerimi söyledim... isteklerimi belirttim... yapacaklarımı yaptım...
Bu gün kendi araflarımdan kendimi kurtarma zamanı geldi... yola devam etme zamanı... acılarımı cektim ... artık onları iyileştirme zamanı geldi belki izlerini bir ömür boyu taşıyacağım ama olsun yine en başa gitsem ve bunları yaşayacağımı bilsem bir saniye düşünmezdim...
Ben buyum beni sevenler beni çok severler sevmeyenler ise zaten çok şey kaybederler...
Bir iki gündür emel dinliyorum bu kadın en kısa sürede albüm yapmalı bence zorlama , altın kafes , mucize ne güzel sözleri olan parçalar.... dinledikçe insanın içi açılıyor...
Bu gün kendim için güne merhaba diyorum.... beklentilerimi biliyorum , umutlarımı biliyorum , ondan istediğimi biliyorum ama yaşamaya da devam ediyorum... hayatıma devam etmeye mecburum... yoksa üretemem yoksa nefes alamam yoksa o anda o saniyede bir hayat geçiririm ve bir bakarım ki hayat bitmiş... umutlarım , isteklerim ve o zaten bana aitlerse öyle yada böyle bana geri gelirler bana ait değillerse de zaten ne yapsam boşa yapmış olurum... o yüzden yeni gün sana merhaba... bundan sonra hiç kimseyi , hiçbir isteği , hiçbir olayı altın kafeslere sokmak yok.... hapsetmek yok.... bencillik yok....
Şu saatten sonra hayatıma öyle ya da böyle girmiş hiçkimseye kızmıyacağım kin beslemeyeceğim küs kalmayacağım eğer bunları yapmazsam ben ben olmaktan çıkarım... öncelikle kendime faydam dokunmaz sonrasında kimseye faydam dokunmaz...
Alınmış başlatılmış ve başlanılacak bir sürü projem var artık onlara odaklanmanın onlarla uğraşmanın zamanıdır zaman o yüzden yeni gün sana merhaba .... kalbimden geçenlerin hepsi olduğu gibi durmakta ama yapılmasıda gereken çok şey var.... hepimize kolay gelsin allah hiçbirimizi utandırmasın....
Ve sana... seni sen yarattın hatalarınla doğrularınla herşeyinle sen sensin sana senden başka kimse zarar veremez... seni senden başkası senden daha çok düşünemez... bunu yapmayı denedim seni kendimden daha çok düşündüm seni senden daha çok sevdim ama sana ne bıraktım.... artık seninde mutlu ve huzurlu olman lazım kendin için birşeyler yapmak zorundasın... kimsenin seni kırmasına üzmesine yalandan sevmesine seninle vakit geçirmesine izin verme... kimsenin senin yarınlarını çalmasına izin verme... hayatını yeteri kadar erteledin artık erteleme .... araflarından kurtul... kafanı topla yapmak istediklerini senin kadar bende çok iyi biliyorum... zaman geçiyor koşma uçma fırla ve hayatı yakala... isteklerini yap ve beni gerçekten mutlu etmek istiyorsan bunları başar ve bende sen bunları yaparken seni izliyeyim ve sonunda oh be diyerek bir sigara yakayım ve keyfine varayım .... tüm acılarını tüm sıkıntılarını tüm olumsuzluklarını unut... herkesi herşeyi unut ve sıfırlan :) biliyorsun sen ne istersen yaparsın bugüne kadarda yaptın zaten.... kimse seni altın kafeslere koymasın... kimse seni üzmesin.... sana ilk gün sölediğim gibi sen yeterkaybol dediğin ana kadar senin yanında ve arkanda olmaya devam edeceğim... sen izin verdiğin sürece kimsenin seni üzmesine izin vermeyeceğim bu kendim bile olsam... beni ve isteklerimi de bir kenara bırak... insanların isteklerini ve söyleceklerini bir tarafa bırak ve kendini yenile kendine odaklan ve artık kanatlan... bu yolculuğunda çok canın yanacak.. çok üzüleceksin.. çok çıkmazların olacak ama sen hepsinin üzerinden gelmeyi biliyorsun ve gelirsinde .... artık durma bugün buraya dimdik gel ... yapacaklarına odaklanmış planlarını yapmış ve sen olarak gel... hadi kahve sularını koyuyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder