6 Ekim 2010 Çarşamba

bir hafta...


sen gideli koskoca bir hafta geçti... sen ne yaptın bu bir haftada bilmiyorum.. ben ne yaptım önce üzüldüm depresyonlarım tuttu.. üzüldüm.. ağlamaya çalıştım bu sefer bir damla göz yaşı dökemedim... o kadar çok ağlamıştım ki artık ağlıyamıyordum... umutsuzluklarım oldu... sonra beklemeye devam ettim dedim mutlaka bir şekilde gelir ya da haber verir... bekledim bekledim... sonra sana kızmaya başladım... kızdım köpürdüm... bunu bana nasıl yapardın dedim.... sonra kendimi gündelik uğraşlara verdim... bekledim... gözüm kapıda öylece bekledim... hani dedim bir gün haber vermeden gelir dedim... bu kadar uzun süre kaybolmaz dedim... belkide artık dönmeyeceğini anlamam lazım... oralarda kendine sıfır kilometre bir hayat kuruyorsundur... belki mutlusundur... belki beni hatırlamıyorsundur bile... belki çoktan unuttun beni... umrunda bile değilimdir... hatta adımı bile çoktan unutmussundur... çoktan çıkmısımdır düşlerinden beyninden zihninden.... ben bir haftadır seni bekledim... ve bir hafta geçti sensiz ömrümden belkide sensiz gececek gunlerimin ilk haftasıydı bu ve alışmalıyım belkide unutmalıyım seni artık... beklemek neye yarar ki bilemezsin :)
ekim geldi işte yaz bitti kıs geliyor yavaştan yavaştan ömrümüze içimize döneceğiz belki üzüleceğiz belki kırılacağız... yağmurlar yağacak ... ıslanacağız .... ve ben beklemeye devam edecekmiyim bilmiyorum ki... zaman öylece geçip gidiyor... aynı hayat gibi .... aklımda anılar var ... işte bir hafta geçti ... başka bir çok hafta daha gelip gececek sensiz... ve alışacagız yokluguna... sen beni unutacaksın... ben sana kızacagım belki kırılacagım... ama zaman gecmeye devam edecek arada umut edecegim evet diyecegim bir gun kapıdan içeri girecek diyeceğim... bazen seni anlatacagım insanlara ... yine kızacagım kırılacagım umutlanacagım... ve bir gun gelecek birbirimiz icin birer yabancı olacagız ve sansımız varsa bir gun bir yolda karsılasacagız sarılsak mı selamlassak mı bilemeyecegiz... sıradan gulumsemelerle ayakustu konusacagız belki oturup sohbet etmek isteyecegiz ama bunu söylemeyecegiz öylece selamlasıp yuruyup gidecegiz kim bilir üzerimize kaç yagmur yagacak .... kaç güneşe merhaba diyecegiz ve kaç defa aynı gökyüzünde aynı yıldıza bakıp sigara içecegiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder