21 Ekim 2010 Perşembe

yalova günlüğü

dün uzun zamandır plananlanan yalova seyahatimi gerçekleştirdim :) 20:15 feribotuyla pendikten yalovaya geçtim ve özel olduklarını bir kez daha çok iyi anladığım türker , meyal ve ebru ile buluştum... bundan önce bir çok kez yalovaya gitmiştim ama Kaizen'e gitme şansım hiç olmamıştı ama yalovada gördüğüm mekanlar içindeki en güzel idare edilen en şık yerlerin başında geliyor kaizen.. şefin yemekleri bir harika benim gibi tabagında yemek bırakan biri bile tabağını silip süpüre biliyorsa başka bir şey söylemeye ihtiyac yok... manzara süper hizmet süper... özellikle böyle bir mekanın işletmeciliğini yapan türker'e ellerine sağlık demek istiyorum... bizi biz yapan şeyler söylediklerimiz değil davranışlarımızdır ve karşılaştığım insanların hal ve hareketleri tavırları konuşma tarzları anlatılmaz sadece tanımanızı isterim gerçek yüzlerini onlarla vakit geçirerek görmeniz gerekir :) özellikle meyalle sohbet etmek çok keyifli :) beni misafir eden türker ise anlatamam kelime bulamam :) uzun zamandan sonra mükemmel vakit geçirdim , tam manası ile dörtdörtlük bir misafirperverlik gördüm mükemmel ağırlandım ve çok keyifli bir uyku geçirdim :) sabah yenen çiğ börek anlatamam çok lezizdi :) yapılan sohbet ayrı kaliteliydi :) türker sayesinde tanıdığım meyal süper bir insan :) bence tanınması gereken insanlar :) oturup vakit geçirmeli sohbet etmelisiniz.... kimilerine göre düzgünlük kavramı parayla , mevkiyle oturup kalkmayla değerlendirilebilir ama bunların hepsinin toplandığı insanları tanımak ve bulmak özellikle bu dönemde çok zor ve böyle insanlar hayatımda olduğu için kendimi çok sanslı ve özel hissediyorum... en kısa zamanda yine yalovaya gideceğim teklifsiz şekilde hemde :) sizinde yolunuz bir gün yalovaya düşerse nereye gideyim diye düşünmeyin hemen Kaizen'e gidiniz tavsiyem körü soslu tavuk :) oturun terasa bir kadeh içkinizi yudumlayın yemeginizi yiyin ve deniz manzarasını izleyerek Kaizenin keyifini çıkartın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder