5 Ekim 2010 Salı

neden o ??

illa ki bir nedeni mi olması lazım illa ki bir neden mi bulmalıyım yok..... seviyorum nedeni o... baska nedeni yok.... bundan daha buyuk bir neden bulabilen varsa gelsin cıksın karsıma ve söylesin bende kabul edeyim.... evet hala seviyorum... herşeye herkese ragmen seviyorum... seveceğimde.... herkes yeter artık unut gitsin diyorlar... ilişkide seni bıraktı gitti açıklama bile yapmadı... sonra tekrar geldi bu seferde işte yarı yolda bıraktı gitti diyorlar... ne zaman senin arkanda durdu diyorlar... güvenilmez biri o diyorlar... umrumda mı hayır.... çünkü benim için o ne diyorsa o hepsi bu ..... bekliyorum bekliyeceğim..... seviyorum seveceğim hepsi bu.... başkada birşey duymak istemiyorum..... yeter .... zaten ne yaptığımı bilmiyorum... nerde durduğumu nerde duracagımı... sadece bekliyorum... beklemek çok zor bişey evet dayanamıyorum... evet nefes alamıyorum... ama beklemeye devam edeceğim takiii o gelene kadar belki hiç gelmeyecek ama ben beklemeye devam edeceğim... çünkü hayatımda ilk defa onu kendimden çok sevdim ilk defa birinin hayatı benim için özel ve önemli oldu halada öyle.... artık susyorum.... beklemeye devam....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder