9 Ekim 2010 Cumartesi

sana....

güzel başladıgını zannettiğim fakat yanıldıgım... sana.... son kez içimi döküp açmamak üzere kapattığım sana.... keşke hayatında bir kere bana dürüst olabilseydin... keşke benden iğrendiğini söylerken benimle birlikte olmasaydın... keşke parayı pulu bir tarafa bıraktım... benim hayatım ve duygularımla oynamasaydın.... beni yıkmak sıfıra indirmek için bu kadar çok çalışmasaydın.... kimsenin sana yapmadığı seyleri ve yapamayacagı seyleri sana yaptım... tek bir karsılık bekleyerek o da beni sevmendi o konuda da keşke durust olabilseydin... ama olamadın... hep bana oynadın... acaba bana bir kere dogru söyledin mi... acaba bir kere olsun cidden beni sevebildin mi... bana kalkıp benim 9 ayım gitti demiştin ama sen benim aylarımı boşa harcadın... en önemlisi sevgimi sana vediğim değeri kendime olan inancımı kendime olan güvenimi herşeyimi değersiz bir kağıt gibi kullanmayı tercih ettin ve ilişkide demiyorum ama beni sana olan güven konusunda yarı yolda bıraktın... sana olan inancımı güvenimi boşa çıkardın... insanlar ondan bişey olmaz dedikleri zaman arkanda hep ben durdum ... ama malesef beni hayal kırıklığına uğrattın... kaçıp gitmeyi yok farzetmeyi tercih ettin benim tek derdim vardı o da senin hayatını kura bilmen ben dahil herkesi uutandırabilmendi... içinde ki ruhu özgür bırakabilmendi ama sen bunlar yerine bana yalan söylemeyi beni oyalamayı ve hiçbirşey yapmamayı tercih ettin... kusura bakma beni bb'den ordan burdan silmekle hayatından malesef cıkartamazsın sen kendi içine beni işledin ve son nefesine kadar malesef ben orda olacagım ama artık ne yanında ne arkanda olmayacagım sana guvenim sıfır.... sana inancım sıfır.... çünkü bir kere olsun birşeyin arkasında durmayı denemedin hep sıyrılmak icin yollar buldun ve dısardan sıyrılmıs gibi gözüktün... umarım beni ve diğerlerini utandırırsın ama buna ne inancım ne güvenim var... hayatım boyunca en fazla sevgimi ruhumu inançlarımı doğrularımı sömüren insan sen oldun.. sana kızmayı senden nefret etmeyi kin duymayı istiyorum ama onları bile hissedemiyorum sana karşı.... tek bir his var içimde sana karşı o da koskocaman bir hayal kırıklığı.... seni sen yarattın artık tek basınasın herkes gibi sende biliyorsun ki hiçbirşey yapmayacak hayatta oyalanmaya devam edeceksin... bu da senin tercihin... sunuda çok iyi biliyoruz malesef seni ben yaptım... bir yerlere geldiğin zaman ikimizde istemeekte o yerlere benim sayemde geleceksin umarımda gelirsin ama o gün huzurlu bir şekilde mutluluk sigaramı içiyor olmayacağım çünkü hayatımda yoksun artık yavaş yavaş anılarımdan da seni sileceğim... ben inandığım bana gösterdiğin kişi için bişeyler yapmıştım ama malesef ki o da sahte çıktı... o yüzden eğer ilahi adalet varsa ikimizde hesap verelim kim alacaklı kim verecekli çıksın ve hesabını ödesin... artık yolun açık olsun ama ben yokum olmayacagımda umarım ikimizde birbirimize borclu kalmayız ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder