13 Ekim 2010 Çarşamba

sıra bende..

bugune kadar kızdıgım kırıldıgım insanları eleştirdim güzel şeyler ya da kötü şeyler yazdım insanlar için... bugun sıra kendime geldi.... evet biraz da kendimle yüzleşeyim .... bakalım neler çıkacak ortaya... ben ahmet kendi hayatını tek başına şekillendirmeye çalışan biriyim çok fazlada destek gördüğüm söylenemez... hayatımda ki olumlu ve olumsuz herşeyi ben yaptım kendi doğrularım kendi hatalarım var... bunları bilerek ya da bilmeyerek yapıyorum... kendim haricinde diğer konularda çok falza düşünenbiriyim.. başkaları her zaman benden önce geliyor.. çok fazla sınırlarım yok... bazılarının dediği gibi SAPIĞIM , bazılarının dediği gibi KÜLTÜR MANTARI ; JET FADILIM , beni tanıyanlar çok iyi bilirler ki kimseye kötülük yapamam aksine etrafımda ki herkese iyiliğim dokunur fakat bu yaptıgım iyilikler çoğu zaman görmezden gelinir ya da bir tesekkur bile edilmez önemsenilmez niye ahmettir o ve onun asli vazifesidir bunlar ona tesekkur etmeye senin bir seye ihtiyacın var mı mutlumusun denmez ya da ahmetin istekleri olmaz çünkü etrafında ki herkesin götünü kaldırır ahmet aman herkes mutlu olsun diye elinden geleni yapar... mesela onun gözünde sapık oldugum insana kötü birşey yaptım mı ben hayır yapmadım ya ötekine sırf sevdiğim insanın özeli diye kızsamda iyi davrandım gerçekten dost olmak için çalıştım pekiyi onlar ne yaptı sen söylesin sen böylesin höt höt höt yapıp en özelime kadar girip beni rezil etmek için ellerinden geleni yaptılar... şunu yapmakta olabilirdi bak böyle seyler dönüyor ortada şunları böyle yapsan bak hatalarında var tamam iyi bir insan olmak için çalışıyorsun ama şu hataların var bak bunları düzelt demek yerine hakaretin biri bin para oldu... onlar kendilerinde bu hakkı görüp beni aşağılarken benim yapmam gereken susmakmıydı... niye ahmete düşen susmaktı... çünkü o susmalıydı niye onlar haklılardı ve tartışmayacaklardı... sonrasında mesela son ilişkim şimdi kendi düşmanıyla dost oldugum düşünülüyor acaba bu kadar zaman içerisinde bir kere haricinde o düşmanıyla bir kere olsun mevzusu geçtimi bilmiyor... bir kere konuşuldu mu bilmiyor... onunda kendi doğruları var keskin köşeleri ve tartışmıyor bile .... onunla ilişkim bittiği zaman eşşekten düşmüşe dönmüştüm çünkü bana herzaman seninle bir sorunum yok sıfır sorunum var diyordu ama milyon tane şey ortaya çıkıyordu bak bunları sen söyledin mi yaptın mı dediğimde hepsine hayır diyordu... evet hepsini ben söyledim demedi bana... ben bunca zaman gaza gelmiş olsamda kime inandım ona inandım onu haklı gördüm... evet ben onu kendimden öne koydum herşey onun için olsun dedim evet en son kurusuma kadar ona verdim neden hayatını ertelemesin bi yerden başlasın diye... evet onun için alışverişler yaptım niye kimsenin önünde başı öne eğilmesin diye en en en zor dönemlerimde onun için birşeyler yapmaya çalıştım evet bu ilişkinin gerçek yapılması gereknlerdi ama ben onunla düşman olmak istemedim istediğim onu görmekti evet ona karşı çok büyük zaaflarım vardı evet onu hayatımda kimseyi sevmediğim kadar çok sevdim... ama ayrıldıktan sonra bana bir acıklama bile yapmadan beni hayatından cıkartmasını yediremedim ondan istediğim benim en azından bir kahve içebilmek iki sohbet edebilmekti... belki çok uzun süre sonra arkadas olabilmeyi beklemek değildi bana giderken ahmet kusura bakma seni artık görmek bile istemiyorum deseydi bende bunu kabullenir otururdum.... ama o bana yine hiçbişey sölemeden gitmeyi tercih etti.... evet ondan ona verdiklerimi geri istedim istediklerim neydi ona verdiğim dolarlar ilişkimiz içerisinde aldıgım yüzük ve telefon bunları neden istedim özellikle telefonu ki herkes al al ya da ona ver ver derken hiç lafını bile açmadığım telefon... o telefndan bana laf sokması benim içime oturdu evet biz ayrılmadan ona öyle seyler yapacagım ki bir daha kendine gelemeyecek diyen oydu ... olaylar ilk cıktıgı anda hala seni seviyorum diye gidende oydu... bende istedim en doğal hakkımdı bunlar çünkü maddi zorluklar cektiğim anda yasadıgımız herşey icin tesekkur ederim benim icin yaptıkların icin guzel bir ilişkiydi ama yurumedi kusura bakma sen kendi yolunu ciz ben kendi yolumu cizeyim demeden gittiği icin istedim bana ne dedi 9 ay gunlugu 100 tlden say dedi işte beni en cok yıkan bu oldu bir ilişki iyi ya da kötü yasanır ama ben gecmise baktıgım zaman cidden guzel bir ilişki diye düsünüyorum ama bu kadar agır sözleri duydugum bir ortamda düşman olarak görüldüğüm ortamda onun için harcadıgım seylerin parasını taksitlerini ödemek istemiyorum.... bu bana çok koyuyor... benim hatalarım yok deil evet var özel yasantı hatalarım var ama kimseye zarar verdim mi ki verebilecekken vermem... neyse işte benim en buyuk hatam insanlara cok fazla güvenmem ve beni uyaranları dinlememem evet en basında onları dinlemeliymisim cunku olacakların hepsini o gunlerde söylediler.... bak yanlıs yapıosun dediler bu gidecek ve bunlara maruz kalacaksın dediler ve ne yaptım burnumun dikine gittim... bana en cok koyan sey hala benim ona zarar verebilecegimi dusunebilmesi hala onun icin üçkagıtlar yaptıgımı düsünmesi .... demek ki o kadar ay beni gercekten tanımamıs ya da zaten tanımak istememis.... haa benim hakkımda ileri geri konusan herkesi allaha havale ettim zaten ister yakınımda ister uzagımda olsun bu insanlar hepsini allaha havale ettim ki öyle böyle hepsi cezasını cekecekler... şimdi kendimi toplamaya düzeltmeye çalısıorum hatalarımla yüzleşiyorum... ama son defa yapacagım birsey var onu yapacagım ondan da sonuc alamazsam tamam diyecegim... ben kendimi anlatamamısım diyecegim evet ben dört dörtlük bir insan değilim gerek dostluklarımda gerekse özel ilişkilerimde hatalar yaparım ama bunları kötü niyetten değil fazlaca saflıktan yaparım... madem beni hayatınızdan cıkarttınız artık benimle alakalı konusmayın yeter beni unutun adımı unutun... en azından bogazınızdan gecen benim paramla gecen seylere saygınız varsa susun.. eger o kadar mukemmelseniz susun bu işi savasa dönüştürmeyin... unutmayın ki bu durumdan ne ben ne siz kazanclı cıkarız... herkes herkes icin bişeyler yapabilir bana zarar verirseniz bende size veririm bu bu kadar basit.... olay artık tamamen kapansın bitsin.... ve sana ben kimseye senin hakkında kötü birşey söylemedim dedikodunu yapmadım... senin icinde yapacagım son birşey var ona fırsatım olursa onu yapacagım ve kapatacagım bu konuyu zaten kapattım sonsuza kadar zaten... evet kendimle iç hesaplaşmalarımı yapıyorum ben artık herkes kendi icinde mutlu olsun kendi hayatını yasasın yeter...... herkese saygılar artık sınırlarımı cok iyi biliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder