6 Ekim 2010 Çarşamba

son söz..

insan oldugu icin herkes sevilmeyi hak eder o yüzden kin tutma insan oldugu icin sev göstermene gerek yok
sana zararı dokunsa bile kimse icin kötü düsünme bırak cezasını ALLAH versin ki çok çabuk veriyor ve sen zaten sigaranı içip izliosun
sakın kimseye kırılma gerek yok kırıldıkca kırılırsın onun yerine affedici ol insandır hata yapar demeyi dene bu herkesin işini kolaylastırır
her zaman önce sen varsın kendi önüne kimseyi gecirme gerk yok o da bişeyler yapmayı öğrensin yoksa hayatı boyunca birşey yapamaz onadayazık
kimseyi birşey için zorlama zorla hiçbirşey olmaz kendinde zorla birşey yapma rahatsız olduklarını söyle ki hemen çözümleyebil
ne kadar boktan olurlarsa olsunlar aile ailedir onlardan vazgeçilmez onlar kötü oldukca sen iyi ol iyiler kazanır uzun vadede bunuda unutma
sakın durma devamlı yürü sakın hayatını erteleme geçen zamanın yerine yenisini koyamazsın
rahat ve mutlu yaşamak istiosan çok ama çok çalışmalısın bunun yaşı ve zamanı yok bunuda unutma
her zaman pasif direnişçi olmayı dene kavga gürültü tartışma bir sonuç getirmez gerek yok
ve öleceğini bilerek yaşa ne yaparsan onun seninle geleceğini herşeyden kurtulabilirsin ama yaptıklarından asla
son söz ben kendimi seviyorum çünkü ben benim ve hepinizi affediyorum :) pekiyi ya siz kendinizi sevip affedebiliomusunuz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder