16 Ekim 2010 Cumartesi

yazmaya devam

kendime ait kendi yerimde yazmaya devam edecegim :)) hiçbir duygumu saklamadan eğmeden bükmeden yalan söylemeden yazdıklarımın hiçbiri yalan değil hepsi gerçekler kötü günler geride kaldı hayatımı sıfıra çektim yüklerimden yalanlardan arındım.... arkama baktığım zaman asıl kazananın ben oldugumu gördüm... ufak hesaplarım olmadı.... oldugum yerde dimdik duruyorum... ve baharı karşılıyorum.... herzamankinden daha mutlu huzurlu :) içinde oyunların alaverelerin olmadıgı hayatı kucaklıyorum... gerçek dostlarımla hayatta ki gerçek sevgileri keşfederek yaşıyorum.... önceden yalanlar söylerdim ama artık yalanlardan da arınmış haldeyim... hesaplarım yok... çıkarlarım yok.... blogumu takip eden sizlerede tesekkur ederim hayatlarında yer almadıgım insanların hala yorum yapmasıda guzel :) bugune kadar haberim olmamıstı yazdıklarınızdan bugun bir dostum sayesinde gördüm :)) bir acım var evet hak etmeyenlere verdiğim sevgi icin üzülüyorum yoksa canımı acıtacak bişey yapmadınız ki yapamazsınızda zaten :)) haa bi de kervan yurur it ürür :)) hosuma gitti kervan zaten yurumesine devam ediyor nerden bakıldıgına baglı :))
burası benim sayfam aklıma gelenleri yazıyorum icimden gecenleri hosuma gidenleri hosuma gitmeyenleri :)) zaten topu topu 3 takipcim var burası benimle kendim arasında bir yer :) o yüzden herseyimi dökebiliyorum buraya :) ve aklımdan gecen melodiyi söylüyorum lalalalalalalalalalalalalaaaaaa :)))))
aldıgım egitimimin hakkını veriyorum :) işimi iyi yapıorum :) takdir görüyorum... bununda armaganlarını alarak yasıyorum... buralara kendi basıma geldim :) aklıma koydugumu yaptım :)) haa sapıgım ya ben en azından hayatımda hiçbir arkadasım benim yanımda baska biriyle sevişemedi :)
şimdi yine milyon tane yaygara kopacaktır kesin ama bugun haricinde kimsenin profilini takip etmedim takip ettiğim sadece 88 kişi var onların söylediklerini önemli buluyorum ki onları takipliyorum :))
hayatıma coktan bahar geldi :)) etrafta sararan yapraklar yerine gelincikleri görüyorum... allaha beni ben olarak yarattıgı icin hamd ediyorum :))
bugune kadar alnımın teriyle para kazandım :)) kimse bana bu adamın kötülüğü dokundu diyemedi :) dostluklarımı ya da ilişkilerimi parayla ölçmedim :) günlerine pahalar biçmedim evet ben buyum hatalarımla sevaplarımla kendimi ben yarattım ve kimseye veremeyecek hesabım yok :)
evet yazmaya devam edecegim
kendim istediğim icin yazacagım umutlarımı kızgınlıklarımı basımdan gecenleri yasadıklarımı yazacagım hatta son ilişkimi kitap haline getiriyorum :) sözleşmeyi bile imzaladık :) bir yandan da onu yazıyorum :))
severek okumak isteyenler burdan beni takip etmeye devam edebilir etmek istemeyende nasıl olsa saçmalıyor der ve takip etmez :) bu bu kadar basit... kimse mutlu olacak diye kendimi susturacak değilim :))
haa bir de pazartesini bekliyorum :) o gün hayatımda ki en buyuk gün olacak hiç unutulmayacak bir gün :) herkes tarafından yasadıkları sure icerisinde hatırlanacak bir gun olacak ...
artık baslıyor ömrümüzde yeni bir fasıl :))
anlayana söylediklerim cok bile kimseyi kendi dunyama cekmeye calısmıyorum o dünyaya giremezler :) hani bir lafım vardır yolda ölüyor olsa tek yasama umudu ben olsam kafamı cevirir yürür giderim :))
bundan sonra hayatımda günlüğü 100 tl den ilişkilerim olmaz :) bundan sonra egrilmem bükülmem dimdik durdugum yerde dururum ben :) ki zaten ord durmaktayım ben :)) kavga isteyenle kavga ederim kimse merak etmesin düşman olunucakla düşman dost olunucakla dost olurum... herşeyin bir yeri herşeyin bir zamanı vardır :) bazılarının hatırladıgı kadar benim unutmusluklarım var :))
şimdi bu yazıdan sonrada kıyametler kopacak aman allahım ama napayım duramadım yorumlardan sonra yazmak geldi icimden kimse kusura bakmasında haksız yere kimseden para almadım aldıysam da tesekkur etmesini bilirdim ki biliyorumda zaten kimsede kusura bakmasın kimse mutlu olacak diye kendi alın terimle kazandıgım paramı kimseye yedirmek zorunda değilim.... kimsede kusura bakmasın telefonu yedirmeyecegim :) abi benim paramla aldıgım bana ait olan bir mal hayatımdan cıkan birine nie vereyim bu kadar basit .... hadi cıktım simdi daha önemli işlerim var hayatımda ki özellere vakit ayırmalıyım öpüldünüzzz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder