5 Ekim 2010 Salı

ŞAŞIRMIŞLIK...

Hayatımdan koskoca bir eylül geldi geçti... çalkantıları umutları acıları bilinmemezlikleri ve herşeyiyle... gitti dediğim anda geri geldi bana ufakta olsa bir göz kırptı.... yalvarmak istedim gitme dur demek istedim hep yanımda olsun istedim ama gitti... bir eylül ayının sonunda pendik feribot iskelesinden yolcu ettim onu... öylece gitti... arkasından gitme sana hala ihtiyacım var sensiz yaşayamam diyemeden gitti... o gün ağlamadım... üzülemedim.. kendi boşluğumda kaldım.. eğlenmeyi denedim... kendim olmaya çalıştım ama beceremedim... hep bir tarafım eksikti... o yoktu... o olmayacaktı... kaybetmiştim.... bitmişti... hayatımdan tamamen çıkıp gitmişti... beni istemiyordu... ne bana ne sesime ne kendime tahammulu vardı... bastı çekti ve gitti... bense burda arada asılı kaldımm.... seri mayın gibi ne yapacagımı bilemeden öyle orda kaldım .... önceleri twitterdan facebooktan takip ediodum iyi mi... ne yapıyor ne düsünüyor die ama bir anda oralardan da gitti... sonra telefonumda ki bb messenger listemden de gitti... elimde ne kaldı hiçbişey.... uyuyor mu uyanık mı... yalovada mı istanbulda mı... ismek kursuna gitti mi... bilemedim..... arada beni dusunuo mu özlüomu bilemedim... tek bildiğim etrafımda ki insanların unut onu gitsin dedikleri.... ya ben onun gibi kolay unutabiliomuyum... hayır onun yerine birini koyabiliomuyum hayır.... lanet olsun işte evet cidden lanet olsun ama ben onu çok seviyorum.... dün gece biricik suden '' başka bir aşk uğruna değilse gidişi tut kolundan getir hatta döve döve :)) '' dedi nasıl umutlandım anlatamam .... ama geri gelmez ki.... bende ona '' Herkesi herseyi karsima aldim hayatinda baska biri yoksa ayaklarina kapanirim da bilmiorum nerde bilmiorum ne dusunuo bilmiorum yasayamiorum '' dedim telefon numarasını istedi benden bende verdim... konustu ''z önce geri aradı aile var yanında sanırım pek rahat konuşamadı ama en azından bir başkası hayatında yok onu söyledi ben de çok sevildiğini anlatmaya çalıştım umarım işe yarar ve estafurullah hak ödemek ne kelime seven insanların acı çekmesine hiç dayanamam keşke bir faydam olsa çok mutlu olurum... '' ve tesekkur ettim bende yaptıkları icin şimdi ne yapmalıyım dediğim zaman '' bekle istersen dedi''... beklemek beni öldüren nefes alamaz hale getiren sey... beklemek beklemek beklemek..... hala yuzugunu takıorum ve kim ne derse desin beklemeye devam edeceğim bir ömür sürsede....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder